2011 : 39/365


Djess voelt niet echt zo lekker (beetje warm) vanwege prikken op zijn beentjes, maar Djess beweegt gewoon..kruipt, staan en zo maar door.
Van morgen heb ik heerlijk met Djess geknuffeld, gelachen enzo… en toen..stond Djess…oeh…ik had geen camera bij mij en kon niet bijzondere momenten op foto`s zetten. Djess`s gezicht was zo blij dat hij kon staan zonder hulp in eentje. Echt jammer dat ik niet op foto`s kon zetten.

Ik ging dus naar andere plek (meer licht) en zei tegen Djess…kom Djess?! ga staan weer… nee..wilde nog niet..na een paar pogingen te vragen dan Djess wilde het doen maar helaas zijn gezicht niet naar my kijken. Wel heb snel op foto`s gemaakt zoals hierboven de resultaat, niet zo wat ik wil maar dit is Djess mooi moment.

xoxo ma Dhini

6 thoughts on “2011 : 39/365

    • Ma Dhini says:

      Erg special maar ik vind het jammer dat niet recht naar mij zodat ik Djess`s gezicht op foto`s kan zetten. Volgende keer ga eens proberen

      Heel enthusiat he die Djess!

Leave a Reply

