2011 : 46/365


Het was heerlijk weertje, zonnetje…yay…!
Dus ff lekker buiten wandelen, nou wandelen ….gelijk ff richting Kruidvat hier in de buurt (heerlijk zo lekker dichtbij de winkels 😀 ) Daar zie ik spullen voor carnaval en hmmmm toen bij Hema (lees!) vond Djess echt leuk dat ik leuke dingen aan hem passen dus…waarom niet deze ook?! Djess vondt deze keer ook leuk (kijk naar zijn gezicht). Ja…Djess als model voor een paar minuutjes bij Kruidvat.

Alle eerste cowboy hoedjes…was erg groot voor hem en dus ff goed vasthouden met myn hand en de andere hand fotomaken. Dan er leuke helmpjes liggen…ladybird en hondje…bij honde toevallig lippen van zijn net als hooeeep….3x hi…hi….

Daarna ff lekker rondje hier in de buurt en Djess….do you know…? Slapen natuurlijk en ik wilde hem wakker maken en dus nog eentje rondje maar ik wil thuis andere dingen doen…dan sorry lieve Djess, mama moest je wakker maken. Ik droom dat ik in een gewone huis woon en graag met tuintje dan hoefde ik Djess wakker maken…hup in de tuin verder slapen (in de buggy)

xoxo ma Dhini

3 thoughts on “2011 : 46/365

Leave a Reply

