Hari ke .. mamma kring..kring

Vanmiddag bracht ik Djess naar peuterzaal. Daar kuste ik hem en zei dat ik mimi (drinken..Djess`s favoriete drinken – chocomelk) ga halen. Djess trekt bedroefde gezicht maar ik ging gewoon naar huis en voordat ik ging weg, zei ik tegen Djess cium lagi (nog kusje) en I love you, mamma cintamu.

Meer dan 10 minuten over 2 ging ik fietsen richtig peuterzaal om Djess op te halen en ja hoor …ik zag zijn ogern rood maar geen tranen. Via de raam keken wel naar elkaar dan wijst Djess naar de deur. Voordat naar huis fietste ik richting wijkcentrum. Daar heeft Djess zijn chocomelk opgedronken. Terug naar huis fietste ik dezelfde route en op de fietspad liepen jongeren tot ik niet kon fietsen dus ik afstapte en dan verder fietsen. Djess zei…mamma..kring..kring maar ik begrijpt helemaal niet en ik moest concentratie maar Djess bleef maar zeggen en wijst naar de stang …aha….ik begrijp nu. Fietsbel moet ik gebruiken zodat de mensen kan opzij. Ik was vergeten dat ik nieuw fietsbel heb. Dank je wel Djess. ander keer ga mamma onthouden.

Thuis vertelde Djess aan pappa. Djess zei uffrouw maar klonk in mijn horen groupen. Wij snappen niks. Djess uffrouw ..uffrouw…en toen aha….ik snap nu..bedoel Djess juffrouw op peuterzaal.

 

Leave a Reply

