06.09.2012 Jeans jacket

Vanmorgen bracht mijn mam mij naar puhahal (peuterzaal). Daar waren  kinderen en ook met een van hun ouders. Dan mocht Djess naar binnen maar vandaag is het niet makkelijk voor mamma om weg te gaan. Djess begon zijn bedroefde gezicht laten zien en knuffel mij snel zodat ik niet kan weg. Maar gelukkig na ik hem heb gekust en hij heeft tijd meer om mij in de gaten te houden, kan ik snel even weg. Thuis belde een juffrouw dat met Djess alles goed gaat dus ik kan om 10 voor 10 hem komen ophalen, maar ik verstaat dat 10 over 10 😀 …niet goed geluisterd heb ik dus. Toen ik daar was, was Djess bezig aan het spelen….buiten…andere kinderen waren lekker bezig aan het fietsen of rennen maar Djess was lekker rustig auto`s spelen. Djess merkte niet dat ik daar stond en toen ik hem riep, keek Djess naar mij vreemd en verder gewoon spelen. niet naar mij rende zoals altijd.

Wearing : Jacket : ame it | Broek : H&M | Rompie : Hema | Schoentjes : Zara

DjessCanon Powershot A2200

Leave a Reply

