13.09.2012 @peuterzaal

Vanmorgen om 8.25 fiets ik richting peuterzaal Djess brengen. In het begin liet Djess zijn bedroefde gezicht en gelukkig kwam een juffrouw Djess afleiden. Om 10 uur belde ik een juffrouw ..hoe ging het met Djess. Het ging goed zei juffrouw. Djess is lekker aan het spelen en rond kijken door de klas. Dat is fijn om te horen. Ik ben erg trots op Djess en ik stuur meteen sms aan zijn pappa.

Voordat 11.25 was ik al in peuterzaal Djess te wachten. Ouders mogen naar binnen en Ik zag Djess aan het appel te eten en Djess bleef daar zitten tot appel op. Niet naar mij rende of zo 😉 Ik zei..cium mamma..dan kreeg ik een kusje…heerlijk. Trima kasih Djess

Wearing : tshirt : H&M | Broek, Jas, Schoenen : Zara
@ peuterzaal
Canon powershot A2200

Leave a Reply

