17.09.2012 Actief

Vanmorgen gingen wij fietsen naar AH om broodjes te halen, maar wij hebben even in park hier in de buurt gewandeld. Djess wilde dat graag. Djess vond het leuk naar boven en beneden rennen. Er is heuveltjes hier vandaag dat kan boven en beneden rennen. Naast er is speltuin. Daar staan glijbaan, schommel etc. Djess heeft ook in een glijbaan gedaan en dan hier met touw naar boven klimmen.

Ik vind het knap dat Djess durf. Ik helpte hem natuulijk hoe het moest. Toen daar stond, klikte ik een paar foto`s, alleen jammer kan ik niet ver afstand nemen want ik ben bang dat Djess naar beneden valt. Djess vond het leuk. Ik denk door gymmen dat Djess dit durfde te doen.

Wearing : Broek : Hema | Schoentjes & Jas : zara
Untitled
Canon 600D + 50mm/1.8

Daarna boodschappen doen en snel terug naar huis want Djess moest even dutje doen voordat naar peuterzaal. En Djess had vandaag moeite om dutje te doen. Elke keer mij roepen..en roepen…en toen bijn een uur viel Djess in slaap maar helaas moest ik hem wakker maken want tijd om naar peuterzaal. Gelukkig protesteerde Djess niet (meestal ook niet). Sok aan, schoentjes aan, pakte de fiets en fietsen richting peuterzaal. En ja hoor…weer zijn bedroefde gezichtje liet zien. Door een juffvrouw kon ik terug naar huis. Het ging goed met Djess toen ik juffvrouw belde. Thuis maakte ik huis snel schoon (niet hele huis, lukte niet in twee uurtje). Trouwen was het weer heerlijk vandaag.

Dat was het van vandaag! xoxo mamma Dhini

Leave a comment