24.09.2012 Cupcake

Vandaag is Djess naar peuterzaal geweest en het ging heel makkelijk. Toen aangekomen, regende echt keihard. Djess was best nat. En daar lig een foto van Djess en Djess mag zijn foto in de vakje doen. Betekent dat Djess aanwijzig is. Djess vroeg zelf aan een juffrouw om samen zijn in vakje te doen. Daarna keek Djess naar mij en ik zei tegen Djess…veel plezier he in peuterzaal. Mama gaat even naar huis…i love you..mwuah..kusje geven. Dan ging ik terug naar huis. Thuis deed ik snel wat foto`s en dit dat en toen echt vielen harde regenen. Gelukkig stopt de regen toen ophaaltijd was. Snel fietsen en wacht..wacht tot Djess klaar is en toen weer harde regen maar gelukkig stopt de regen weer even, maar de wind was keihard, mijn fiets viel bijna om.

Thuis kan Djess lekker verder spelen en Djess wilt dat ik cupcake maken maar de boter en de eiren moeten even kamertemperatuur is. Dus kan helaas vandaag niet. Morgan ga ik cupcake maken dan Djess mag mamma helpen
Untitled
Canon 600D+50mm/1.8

Leave a Reply

