04.10.2012 Djess`s neus

Heel te vroeg bracht mamma mij met de fiets in de regen naar peuterzaal. Omdat nog te vroeg was, waren niemand in peuterzaal, wel een paar lerares in eigen hun klaslokaal. Met mamma renden wij snel naar binnen en daar zaten maar er kwam een juffrouw dat wij niet binnen mochten wachten. Het moet buiten wachten. Mamma zei…buiten regen. Onder de dak. Dus mamma fietsen terug naar huis in de regen.

Nog regend fietste mamma mij naar peuterzaal weer brengen. Mijn klasgenoten waren al binnen. Mamma rende snel met mij. Maar vandaag was ik blij want de andere juffrouw is ook aanwezig en mamma weet het nu haar naam Turkan…juffrouw Turkan.

Vanavond liet ik mijn creatie die samen met andere juffrouw (Turkan) naar pappa. Dit is Djess neus pappa…mondje, ogen etc. Mamma lacht naar deze
Untitled>

Leave a Reply

