07.10.2012 Ruilen

Vandaag was Djess alleen met mamma want pappa ging even naar zijn kennis. Het was prachtig weer. De zon scheen en niet zo veel wind dus mamma fietste graag. In speltuin maakte mamma wat foto`s en ik stoorde mamma af en toe..hi…hi…ik stond met opzet voor mamma camera toen mamma de bloemen of bladeren aan het foto`s maakte. Terug naar huis lekker samen met mamma chocomelk drinken. Dan lunch aten wij loempia die mamma gisteren heeft gemaakt. Melk drinken dan even dutje doen maar ik hoest veel en werd wakker van dan het kon niet meer verder slapen.

Weer met mijn nieuw gereedschap spelen. Tante jeannet sms mamma en samen fietsen. Even langs tante Jeannet`s huis en ik mocht L spelgoed naar huis meenemen. Wij gaan ruilen…het is erg leuk idee tante Jeannet. Nu spel Djess met twee zijn nichtje spel goed.
Untitled

Leave a Reply

