01.11.2012 Heen en weer gelopen

Begin deze week is mijn fiets lek dus ik kan niet meer fietsen. Zoals vandaag…Djess en ik moesten lopen naar zijn peuterzaal. Gelukkig is het niet zo ver weg maar toch kost best tijd om daar naar toe te lopen. Ik tilde Djess en beetje rende en ik liet Djess weer lopen en dan ik deed op mijn rug en rende en Djess liep weer. Wel fijn dat wij niet te laat aan kwamen. Jammer dat de andere juffrouw vandaag vrij is want Djess droeg tshirt met Cars plaatje daarop. Djess wilde aan juffrouw laten zien.

Dus vandaag heen en weer hebben wij gelopen en het weer was best koud ook nog!
Untitled

Leave a Reply

