08.11.2012 In peuterzaal en thuis

Vanmorgen fietsen wij richting peuterzaal want vandaag is peuterzaaldag. Voordat vergeten liet ik Djess`s eerst huiswerk zelf vasthouden want die moet ingeleverd worden. Op peuterzaal wilde Djess zijn huiswerk niet naar juffrouw geven maar daarna wel šŸ˜‰ Djess zat op kleine stoeltje en zoals altijd wachtte Djess op een juffrouw naar hem toe. Dan voelde Djess zicht fijn. Gelukkig kwam juffrouw Lauren naast Djess zitten.

Voordat terug naar huis fietsen mamma richting speltuin om even wat foto`s te maken (zoals gewoonlijk – artikel). Dan drink Djess lekker een chocolade melk op en koekjes opgegeten. Verder fietsten wij naar Lidl en dan naar huis. Thuis gelucht en tukje doen.

Zoals gewoonlijk las ik vol boekjes voor dat Djess slapen. Van toren zei Djess altijd..mamma vol boekjes…vol boekjes ja…! Dan peluk2x (dit is de heerlijke moment…knuffels en kusjes) dan op mijn benen dan zijn voetjes op de muur en dan tweweng doen dan high five dan bidden en he..he… eindelijk kan ik hem laten liggen op de bed. Wij doen dat elke avond. Heerlijk toch! šŸ˜€

Vanavond slaap Djess snel. Dus ik kan rustig achter laptop šŸ˜‰
Untitled

Leave a Reply

