19.12.12 De laatste (gymmen)

Vandaag is de laatste dag om te gymmen van dit jaar. Op 9 januari begint het weer gymmen. Helaas had Djess vandaag geen zin in te gymmen. Alle ouders maakten foto`s en filmpje. Ik kan niet want Djess wilde graag mijn handen vasthouden. Djess durfde niet in eentje te rennen. Wel heb ik foto`s gemaakt maar dan wazig want mijn andere handjes moest Djess`s hand vast houden. Toch probeerde ik hem om zijn zin te krijgen. Ik rende ook mee op die lange luchtballon. Dan kreeg een klein beetje energie om toch door te gymmen. Wel nog lastig om hem op foto`s te zetten. Daarna alle ouders kregen een kopje thee/koffie en kinderen mochten ook drinken die hun ouders meegenomen. Zo Djess drink ook uit eigen Cars bekertje op. Goed…volgende week is dus vrij.

Dan middag tukje doen. En snel even kerstkaarten in de brievenbus doen..oja…Djess heeft mij geholpen met postzegels op envelopjes plakken…Dank je wel Djess. Dan naar Lidl en mimi chocomelk thuis. Verder lekker spelen terwijl ik kookte. Daarna samen met pa naar oma opa toe om aardappels en uien te halen. En ook kerstkaarten voor hun brengen. Dank jullie wel voor aardappels en uien.

Untitled

Leave a Reply

