24.12.12 Met Eva!

Om half 5 in de ochtend werd Djess al wakker en hij maakte pap wakker. Djess pap`s neusje kussen geven šŸ˜‰ dan bla…bla….en gelukkig sliep Djess weer maar helaas kon ik niet meer slapen dus ik ging naar beneden even TV kijken dan om 7 uur terug naar boven even een beetje slapen. Dan Djess samen met pa ontbeten. Daarna douchen en naar wijkcentrum wat dingetjes halen….wat super duper druk zeg! Gelukkig kon de auto parkeren.

Dan tukje doen en toen kwam Eva met lekker kalkoen. Dan Djess met Eva keken naar kat in Eva mobiel. Die kat kan praten wat wij zeggen….grappig! Daarna kwam oma om Eva af te halen en ze fietsten samen naar opa toe

Na avondeten wandelden Djess en pa even buiten en pa leest boeken voor Djess en nu lig Djess lekker te slapen. Na een paar keren mijn naam roepen. Mama….mama…en nu hoor ik snurken hi..hi…slaap lekker mijn lekker ding. love you

Untitled

Leave a Reply

