29.12.12 Met Daan

Na snel boodschappen en middagtukje gingen wij naar ma pa toe. Ik voelde me al niet zo lekker maar ik wilde toch mee. Het was echt winderig buiten maar wij reden met auto. Daar was er ook Daan. In het begin wilde Djess niet samen spelen maar daarna toch samen even met Daan spelen. Dan kwam oom Jos en toen tante Nelleke.

Dan tijd naar huis maar Djess wilde even de kippen voeren. Ik wist het dat de wind niet goed was voor mij op dat moment maar ik liep tegen de de wind en ja hoor thuis werd mijn lichaam warm, duizelig en kram want van te voren voelde ik al niet zo lekker dus kans snel om slecht te worden.

Met Daan

Leave a Reply

