02.jan.2013 Zoet!

Djess is zo lief vandaag. Voor mij heeft Djess broodjes en chocopasta naar slaapkamer gebracht. Dus vandaag hebben wij samen om bed ontbeten. Ik voel me nog steeds niet zo fit en Djess begrijpt dat. Dank je wel lieve Djess. Maar ik wil toch iets te doen dus na douchen en toen mijn schoonmoeder langs dan even kopje thee drinken. Daarna even buiten want buiten scheen de zon en wij moesten ook naar Lidl en bebek voeren.

Thuis na lunch heb ik huis schoongemaakt want ik zie overal troepen. Ik wil even wat ruimte zien. Dan Djess slaapmiddag te laat want Djess weigerde toen maar het moest wel even middagtukje doen en ja sliep hij en ik ging gelijk verder met schoonmaken. En toen Djess wakker werd en wilde niet naar beneden. Maar daarna gelukkig wilde Djess wel en dan naar Cars film kijken en ik kookte. Lief he

Untitled

Leave a Reply

