Spannede dag

Hoewel hoesten en ik voel me niet zo fit, bracht ik toch om 4 uur naar judo gymzaal. Dj zit te huilen en ik liet Dj weten dat allemaal nu of later moet je zelf doen, zonder mama papa in de buurt. Je kunt het. Ik bracht hem naar de kinderen die al zitten op matras. Toen ik hem weer ophaalde, vroeg ik juff omdat ik zo benieuwd naar hoe het ging?!
Het ging niet zoals het moet. Dj zat maar te kijken, wel een twee keer meegedaan. Thuis vertelde en liet hij zien wat hij heeft in judo gedaan. Dj zei …maar twee keren gedaan mama….maar wij waren trots op Djess….goed gedaan.

Untitled

Leave a Reply

